Cum optimizezi inteligent bugetele de digital marketing (2020)
Un white paper despre cum poți reduce bugetele pe timp de criză, dar și cum poți optimiza bugetele cross-channel.
Din acesta vei afla:
- Cum începi evaluarea canalelor de digital marketing în care investești.
- Care sunt indicatorii de optimizare hard a bugetelor.
- Cum măsori conversia la nivel de platforme de Ads și Google Analytics.
- Ce trebuie să ții cont înainte de reducerea bugetelor.
- Reducerea bugetelor prin metoda hard vs smart.
- Optimizarea bugetelor cross-channel.
- Cross-Channel Incrementality.
E-mail Marketing Benchmark E-commerce Romania 2013
Primul studiu despre E-mail Marketing din România. 297 magazine online monitorizate timp de 269 de zile.
Din acest studiu vei afla:
- Care este cea mai frecventă zi și oră de trimitere a newsletterului.
- Care este lungimea medie a subiectului și care sunt cele mai utilizate cuvinte.
- Cele mai utilizate aplicații de livrare a newsletterelor utilizate în România.
- Situația email marketingului pe 7 domenii principale (Fashion, IT, Carți, Cadouri etc.) în toate secțiunile studiului.
- Plus multe alte lucruri interesante din cele 60 de pagini ale studiului.
Analiza Web
Descoperă tot ce trebuie să știi despre vizitatorii site-ului tău
Această carte te ajută să descoperi metodele prin care poţi afla detalii complexe despre vizitatorii pe care site-ul tău îi are, şi cum interacţionează aceştia cu ceea ce prezintă businessul. În al doilea rând, vei şti când site-ul are probleme şi din ce cauză.
Pe lângă detalii tehnice de folosire a Google Analytics, acest e-book te va ajuta sa înţelege mai bine rapoartele pe care le poţi obţine şi cum îţi poţi îmbunătăţi constant performanta website-ului.
Glosar Online Marketing
Contribuim la educarea pieţei online din România şi de aceea am realizat un glosar de termeni şi expresii utilizate în online marketing. Fiecărui termen i-am realizat o descriere completă cu exemple şi resurse extra.