Resurse

Un white paper despre cum poți reduce bugetele pe timp de criză, dar și cum poți optimiza bugetele cross-channel.

Din acesta vei afla:

  • Cum începi evaluarea canalelor de digital marketing în care investești.
  • Care sunt indicatorii de optimizare hard a bugetelor.
  • Cum măsori conversia la nivel de platforme de Ads și Google Analytics.
  • Ce trebuie ții cont înainte de reducerea bugetelor.
  • Reducerea bugetelor prin metoda hard vs smart.
  • Optimizarea bugetelor cross-channel.
  • Cross-Channel Incrementality.

Primul studiu despre E-mail Marketing din România. 297 magazine online monitorizate timp de 269 de zile.

Din acest studiu vei afla:

  • Care este cea mai frecventă zi și oră de trimitere a newsletterului.
  • Care este lungimea medie a subiectului și care sunt cele mai utilizate cuvinte.
  • Cele mai utilizate aplicații de livrare a newsletterelor utilizate în România.
  • Situația email marketingului pe 7 domenii principale (Fashion, IT, Carți, Cadouri etc.) în toate secțiunile studiului.
  • Plus multe alte lucruri interesante din cele 60 de pagini ale studiului.
  Gratis

Descoperă tot ce trebuie să știi despre vizitatorii site-ului tău

Această carte te ajută să descoperi metodele prin care poţi afla detalii complexe despre vizitatorii pe care site-ul tău îi are, şi cum interacţionează aceştia cu ceea ce prezintă businessul. În al doilea rând, vei şti când site-ul are probleme şi din ce cauză.

Pe lângă detalii tehnice de folosire a Google Analytics, acest e-book te va ajuta sa înţelege mai bine rapoartele pe care le poţi obţine şi cum îţi poţi îmbunătăţi constant performanta website-ului.

  Gratis

Glosar Online Marketing

Contribuim la educarea pieţei online din România şi de aceea am realizat un glosar de termeni şi expresii utilizate în online marketing. Fiecărui termen i-am realizat o descriere completă cu exemple şi resurse extra.