Glosar Online Marketing

Cost per vizita

Categorie: PPC marketing
Traducere/Altă denumire:CPV

Termenul de cost per vizita este mai putin folosit in vocabularul curent de marketing online. Este un indicator de performanta util in momentul in care site-ul beneficiaza de campanii de promovare pe mai multe canale.

Matematic vorbind acest cost se calculeaza ca raportul dintre bugetele totale de marketing si numarul de vizite obtinute. Pentru calcule ceva mai clare se poate merge pe raportul dintre bugetele totale de marketing online si numarul total de vizite.

Acest indicator este util in momentul in care campaniile se intind pe mai toate canalele de promovare. Daca discutam doar de campanii PPC, atunci costul per vizita nu intra in calcul deoarece acel cost obtinut este de fapt costul per click (CPC).

Se poate in schimb calcula CPV-ul pe diverse canale in parte. De exemplu, in cazul unei campanii SEO, se poate trage linie dupa un an de campanie si se poate realiza raportul dintre costurile totale si traficul organic obtinut.

Ultimul update 15 Noiembrie 2013 23:28:28



Copyright 2022 - Funnel Web Performance