Copywriting
Categorie: Marketing online general
Copywriting-ul este unul dintre cele mai importante elemente din marketingul online. Scopul copywriting-ului este acela de a indemna oamenii sa faca o actiune importanta pentru site. Poate fi vorba de o cumparare, un comentariu, un lead, etc.
Multi asociaza ideea de copywriting cu scrierea de mesaje publicitare, dar in online cel putin, copywriting-ul nu presupune doar asta. Un articol bun care spune o poveste, un titlu ales potrivit, o descriere obiectiva sunt cateva din lucrurile care va pot aduce recunoastere si beneficii.
In cazul textelor care nu au un mesaj publicitar direct, multi utilizeaza termenul de content writing in loc de copywriting, pentru crearea de continut. In felul acesta se delimiteaza oarecum ideea de scriere simpla de continut de cea de scriere creativa sau in scop comercial.
Pentru a se diferentia de partea de offline, cei care fac copy pentru online folosesc de obicei termenul de web copywriting. Cei care fac copywriting se numesc copywriteri sau web copywriteri, dupa caz.
Referinte
http://www.copyblogger.com/copywriting-101/
http://advertising.about.com/od/copywriting/Copywriting.htm
http://webdesignledger.com/tips/10-tips-for-creating-compelling-web-copy
http://www.webcopywriter.ro/2009/03/05/copywriter-versus-web-copywriter/