Glosar Online Marketing

Comportamentul utilizatorului

Categorie: Uzabilitate & Experienta utilizatorului

Analiza comportamentul utilizatorului are ca scop principal intelegerea acestuia si prezentarea informatiilor intr-un mod cat mai simplu. Ideea de intelegere a comportamentului a venit din nevoia de a obtine cat mai repede o actiune favorabila site-ului. Comportamentul utilizatorului, din punctul nostru de vedere, inglobeaza lucruri ca: uzabilitate, incredere fata de site/brand, siguranta in navigare.

Sa luam de exemplu un magazin online, comportamentul utilizatorului este foarte important de stiut deoarece doar asa se va putea creste conversia. Desi sunt foarte multe lucruri clare si valabile pentru orice magazin, nu totul este bine conturat, iar in functie de specificul acestuia, utilizatorii aleg sa faca anumite actiuni. Cu cat sunt identificate mai multe lucruri deranjante sau care provoaca teama, cu atat vizitatorul se va simti mai comod pe site.

Identificarea comportamentului se face cu instrumente speciale pentru asta. O prima identificare a comportamentului se poate face utilizand Google Analytics. Mai departe se poate merge cu A/B testing sau multivariate testing.

Ultimul update 15 Noiembrie 2013 23:19:53



Copyright 2022 - Funnel Web Performance