Glosar Online Marketing

Audit

Categorie: Marketing online general

Termenul audit are o utilizare foarte larga, dar in orice domeniu contureaza acelasi lucru. In general se refera la examinarea profesionala a unui set de lucruri specifice domeniului in vederea exprimarii unui punct de vedere bazat pe anumite criterii standard.

In domeniul web, auditori se fac pe foarte multe sectiuni distincte. Frecvente sunt Auditurile SEO, Auditurile de magazine online, Audit de trafic sau Auditurile de site la modul general.

Un audit SEO, de exemplu, presupune verificarea tuturor criteriilor cunoscute de specialistul SEO ca fiind importante in optimizarea site-ului. Un astfel de audit va scoate in evidenta punctele tari ale site-ului si punctele slabe, care mai apoi trebuie imbunatatite. Evident ca orice punct slab va trebui insotit de o recomandare in ceea ce priveste imbunatatirea.

In majoritatea auditurilor se utilizeaza liste de verificare pe care consultantul le-a perfectionat in ultima vreme. Majoritatea lucrurilor sunt examinate manual si foarte rar se utilizeaza aplicatii care sa automatizeze auditul. Softurile care pretind ca ofera un audit nu vor reusi sa acopere decat anumite puncte pe care le cunoaste deja, insa foarte multe lucruri vor ramane pe langa. Recomandarile unei aplicatii vor fi standard si de multe ori total inutile.

Ultimul update 15 Noiembrie 2013 22:25:44



Copyright 2022 - Funnel Web Performance