Glosar Online Marketing

Alerta

Categorie: Marketing online general

Termenul de alerta este unul cat se poate de general, insa am tinut sa-l prezentam din prisma a doua aplicatii Google. In ambele alerta inseamna ce toata lumea cunoste deja si nu are o interpretare diferita.

In Google Analytics se pot crea alerte care sa anunte diferite aspecte din trafic. Desi este recomandata o examinare constanta a traficului, la unele proiecte de nisa nu apar schimbari majore cu lunile. In astfel de cazuri eu obisnuiesc sa setez alerte care sa ma anunte in situatii critice. Aceste alerte se pot crea din sectiunea Intelligence Events.

Un alt serviciu important de la Google este Alerts. Acesta permite setarea unui termen de cautare si cateva criterii de stabilirea a alertei. Google Alerts permite trimiterea acestor fluxuri de rezultate pe email sau in format RSS. Un serviciu util in research, iar in cazul companiilor este o solutie simpla de monitorizare a discutiilor care fac referire la domeniul lor sau la brandurile care le apartin.

Ultimul update 15 Noiembrie 2013 22:17:03



Copyright 2022 - Funnel Web Performance