Blog

Despre timpul in site si cum sa nu te minti singur

Un articol ce are la baza doi termeni care in Google Analytics sunt denumiti Avg. Time on Site si Avg. Time on Page. Primul se refera la timpul mediu petrecut in site si al doilea la timpul mediu petrecut intr-o anumita pagina. Avg. Time on Site se calculeaza astfel: timpul total petrecut de vizitatori in site raportat la numarul de vizite fara bounce rate. Detalii suplimentare despre acesti termeni si unde se gasesc, in e-book.

Timpul mediu in site e unul dintre parametri ce sunt de interes pentru oricine. Pe langa faptul ca e usor de inteles, ofera si multe detalii relevante cu privire la situatia generala a siteului. Un timp mic in site poate reprezenta un interes scazut, dar in acelasi timp poate insemna un lucru bun. Timpul in site trebuie sa se interpreteze uneori in acelasi timp cu numarul de pagini vizualizate, dar despre astfel de interpretari paralele intr-un articol viitor. De mentionat ca aceste informatii nu se aplica la blogurilor care afiseaza integral articolele noi pe prima pagina.

Pagina 3 din 3123

Copyright 2017- Funnel Web Performance